۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

فریده غیرت: حکم عماد بهاور،همان کیفرخواست است

وكيل عماد بهاور حكم صادره عليه موكل خود را سنگين دانست و گفت: بعد از گنجاندن نظريات بهاور، لايحه تجديد نظر را به دادگاه ارائه خواهم كرد.

فريده غيرت در گفت‌وگو باخبرنگار ايلنا از مطالعه حكم صادره از سوي شعبه 15 دادگاه انقلاب براي عماد بهاور در روز گذشته خبرداد و گفت: روز گذشته موفق شدم بعد از چندين بار مراجعه به دادگاه انقلاب پرونده موكلم را مشاهده و متن حكم را يادداشت كنم. اين در حالي است كه در تاريخ هفتم آذرماه بهاور را از زندان به دادگاه منتقل كرده و حكم را حضورا به وي ابلاغ كرده‌اند .

وكيل بهاور با بيان اينكه طي روزهاي آتي درخواست ملاقات با بهاور را به دادگاه ارائه مي‌دهد تا براي تنظيم لايحه تجديدنظر با موكل خود تبادل نظر كند، اتهامات بهاور را سنگين دانست و‌اظهاركرد : در جلسه دادگاه هم به صورت شفاها و‌هم به صورت لايحه در رد اين اتهامات مطالبي را بيان كرديم كه گويا به آنها هيچ توجهي نشده و همان كيفرخواست شديد درباره موكلم به صورت يك حكم سنگين تنظيم شده است.

وي اتهامات بهاور را اجتماع وتباني به قصد برهم زدن امنيت ملي،تبليغ عليه نظام و عضويت در نهضت آزادي عنوان كرد و افزود : در هر سه اتهام از سوي دادگاه حداكثر مجازات پيش‌بيني شده در قانون يعني جمعا 10 سال محكوميت براي موكلم در نظر گرفته شده و علاوه بر آن به عنوان مجازات تتميمي، وي به 10 سال ممنوعيت از هرگونه فعاليت حزبي و رسانه‌هاي و حتي فعاليت در فضاي مجازي محكوم شده است.

غيرت ابراز اميدواري كرد كه طي روزهاي آينده با گنجاندن نظريات موكل خود، لايحه تجديد نظر را به مراجع قضايي ارائه كرده و حكم صادره در دادگاه تجديدنظر شكسته شود.


share this: facebook

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر