۱۳۸۹ تیر ۲۲, سه‌شنبه

دیدار سید محمد خاتمی با خانواده عماد بهاور

در آستانه فرا رسيدن عيد مبعث پيامبر (ص)، سيد محمد خاتمي با حضور در منزل عماد بهاور ، رئيس شاخه جوانان نهضت آزادي ايران با خانواده وي ديدار کرد.
رئيس جمهور سابق کشورمان ضمن ارج نهادن بر فعاليتهاي قانوني و مدني مهندس بهاور و تاسف از اينکه جوانان پاک و شايسته و دينداري چون او که هدفي جز آباداني و سربلندي ايران ندارند، امروز در زندان به سر مي برند، اظهار اميدواري کردکه در آينده نزديک شاهد آزادي وي و ديگر زندانيان سياسي باشيم.
مادر پدر و همسر بهاور در اين ديدار ضمن تشکر از حضور رئيس جمهور اصلاحات، ايشان را در جريان اتهامات و سير قضائي پرونده وي قرار دادند. گفتني است در حين اين ديدار عماد بهاور طي تماس تلفني از زندان با سيد محمد خاتمي گفتگو کرد و از دلجويي وي از خانواده اش تشکر کرد.
عماد بهاور عضو ستاد مرکزي پويش حمايت از مهندس موسوي و ستاد 88 که در حال حاضر چهارمين دوره بازداشت خود را سپري مي کند از اسفند 88 در زندان به سر مي برد.
در پايان اين ديدار سيد محمد خاتمي با قبول درخواست مريم شفيعي ، همسر عماد بهاور نماز جماعت ظهر و عصر را به همراه خانواده اين عزيز دربند به جاي آورد.
همچنين آقاي خاتمي به رسم يادبود دستخطي خطاب به عماد بهاور نوشت که متن آن در زير مي آيد:

بسم الله الرحمن الرحيم

عماد بهاور، از جمله خوبان روشن بين، نجيب، مقاوم و خيرخواهي است که در دينداري، وطن خواهي و حرمت گذاردن او به انسان ، به خصوص انسان ايراني ترديدي نيست. اين عزيزان سرمايه هاي بزرگ ملک و ميهن و اسلامند و افسوس که با آن سرمايه چنان برخورد مي شود که گويا دشمن اند. دشمنن کس ديگر و در جاي ديگر است که عظمت ملت ايران و اصالت انقلابي که آزادي و سربلندي انسان ايراني را در نظر داشت هدف قرار داده و روز بروز به آن لطمه مي زند. از خداوند براي عماد عزيز و همه عمادها آزادي و براي خاندان شريف بهاور ، پدر بزرگوار، مادر سرافراز و همسر مهربان و شکيبا و برادر خوب او سلامت و صبر و سرافرازي آرزو مي کنم.

سيد محمد خاتمي
17/5/1389


share this: facebook

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر